14 Eylül 2007

EMİNÖNÜ'NE GİDİYORUZ...

Baktık 10 gün kalmış, 9 ay 10 günün tamamlanmasına... Belki oğlum 10 gün erken gelecek belki de 10 gün daha geç...

Evde oturmak çözüm değil, yoksa hiç sancı duyacağımız yok bu gidişle, ancak yürüyüş yaptığım vakitler birşeyler hissediyorum. Bu sebeple evde oturmaya değil, her gün yürümeye karar verdik.

Bugün Eminönü'ne gidiyoruz, babannemiz ve yengemizle... Ramazan ayını Eminönü'ne gitmeden geçirmek olmaz, oğlumuz izin verirse bir iftarımızı yapmaya da Sultanahmet'e gideriz belki... Telaş yok, biz niyetli değiliz, bizim ki sadece niyetli babamıza eşlik etmek...

Bu fotoğraf 1 ay kadar önce Eminönü'nde ayna satan bir dükkanın önünde babamız tarafından çekildi. İşte bizim ailemiz...
Resimde Can bile gözükmekte...

Bunlarda o vakit yıkanıp ütülenmeyi bekleyen kıyafetlerimiz... Bundan sonra annesi yine dayanamadı, mothercare mağazalarını keşfetti son bir ay. Cici teyzeleri de getirdi bir sürü yeni cici, artık her gün başka bir kıyafet giyicez ilk 3 ay...
Eminönü'nden bir isteği olan var mı? Biz bol bol hurma alıcaz sanırım. Babamız çok seviyor.

16 yorum:

Bocuruk dedi ki...

Hadi bakalım Pınar'cığım iyi gezmeler:)

Adsız dedi ki...

portakal agacını turlarken buldum sıtenızı.cok hosuma gıttı cunku bende bı anne adayıyım 5 bucuk aylık:)) o yuzden ne hıssetıklerını anlayabılıyorum.sıtenızı merakla acıyorum her defasında.allah yardımcın olsun canım,canımızı bızde sabırsızlıkla beklıyoruz artık:)
gulsum.

Adsız dedi ki...

merhaba...
sevgılı devletsahın sıte ozetrlerını takıp ederken blogunuza gırdım...

resım yuzumde kocaman bır tebessum olusturdu...cok guzel bır kare....canı da yakalamıssınız :)
paylasmak ıstedım...

rabbım bır an once can'a kavustursun sızlerı ....

bu arada "yenı dogmus bebegın agzına hurma surersenız tatlı dıllı olurmus "....babasının hurmalarından bır tane ayırın ...
tatlı dıllı bır bey olsun olurmu annesı ;)

sevgıler... benan

Yasemin dedi ki...

ay dur almayin hurma ben size yarin gelirken bi suru orjinal medineden aldigim hurmadan getiriiimm :) sende yee. cok faydaliymis bebege! :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar;
foğrafınıza bayıldım bayıllldıımmmm çok güzel gerçekten çok anlamlı geldi bana hele o küçük aynadaki güzellik yokmu :))
Allah mutluluğunuzu daim etsin:) İnşallah hayırlısı ile Can!ınızı kucaklarsınız.
Sevgilerimle

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Elvan'ım gittik, geldik iyiyiz:) Çok güzel oldu.

Merhaba Gülsüm,
göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor zaman, daha dün gibi ilk aylar. Hayırlısıyla bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah
sevgiler

Merhaba Benan,
hurmalardan ben de yedim, güzel huylu olsun diye, inşallah Can'a da tattırırız, tatlı dilli olsun:)Bunu bilmiyordum, sağolasın. Resmini çeker isek yayınlarım senin için hurma yalarken ki halini Can'ın:)İnşallah görürüz o günleri hayırlısıyla
sevgiler

Yasemin'im,
sen getir hurmalar orijinal olsun, bizim aldıklarımız İran mahsulu sanırım, yarın bekliyoruz seni ve bebişini
sevgiler

Merhaba Selin
ben de çok sevdim bu resmimizi, bir baktık Can ayrı bir aynada çıkıvermiş:)
sevgiler

Punto dedi ki...

Fotoğraf gerçekten çok güzel.Kutlarım. Bu kadar çok giysi. Can çok çabuk büyüyecek. Sanırım bu giysilerin çoğu Can'ın kardeşine kalacak.

Beyhan dedi ki...

Pınar'cığım,fotoğraf harika.Can'ın doğumunu merakla bekliyorum.
Dualarımız sizinle.Hoşça kal...

NiNo dedi ki...

cok guzel cikmissiniz ailecek :D can bebekte heyooo bende buradayim deis resmen :D mothercare dan bende bisiler almistim oglusuma hala yepyeni duruyorlar dogru secim ;) ve eminonu bende bisiler istiyim :D benim icinde gez olurmu sole havasini kokla :D simdiden ozledim istanbulu Allah saglikla kolayliklla almaknasip etsin bebegini annelik dunyanin en baska en ozel en guzel duygusu isteyen herkese nasip etsin Allah hayirli ramazanlar canim

Selcen Şenocak dedi ki...

Resim çok güzel.Can'da başka bir aynaya poz vermiş. Allah Can'a sağlıkla giydirsin cicilerini sevgilerimle canım sana iyi gezmeler...

munevver dedi ki...

Pınar, ben Eskişehirden döndüm. Bir haber var mı diye bakıyordum ki, artık zaman gelmiş. Belki şu an? Kim bilir? Hayırlısıyla. Öpüyorum.
Nane Limon.

Nukhet dedi ki...

Pinarr
Ne heyecan verici bu bebek beklemek, bilirim iki kez sadece kendim icin yasadim bir de yakinlarim icin. Ama asil heyecan verici macera Can gelince baslayacak emin olabilirsin, hatta oyle bir macera ki omur boyu dinmeyecek heyecani. HErneyse yasayip goreceksin zaten yakinda.
SU kesfettigin Mothercare var ya burada onlardan cok var ve zaman zaman oyle ucuzluyor ki sen yaz bana ozel bir sey istiyorsan. Bir de hurma dolu buralar, ister misin arap hurmasi taa buralardan?
Sevgiler

Müge Hüner dedi ki...

Pınarcım;
Hani hamile iken çok beğendiğin bir bebek resmine bakarsan, bebeğin ona benzer diye bir inanış var ya, işte bende senin blogunu alıcı gözle okuyorumki, yazdıkların beni etkilesin ve aynı senin gibi enerjik, pozitif bir anne adayı olabileyim diye. Sen referans hamilesin benim için.
Öpüyorum canım...

Adsız dedi ki...

Pınarım, pek özledim seni ...Cancığımı ...

Eminönüne gidip gezdiniz demek.

Merakta bırakmayın...

SImmsıkı kucakladım..

Kendinize dikkat edin...

öpüyorum canım benim

Gamze dedi ki...

Merhaba,

Sizi uzun zamandır okuyorum ve tariflerinizi de büyül bir zevkle deniyorum ancak bu ilk yorumum :) Bu fotoğrafı görünce yorum yapmadan duramadım. O kadar şeker bir fotoğraf ki... Üstelik Can'ı da en küçük aynada yakalamışsınız :) Mutluluğunuz daim olsun. Dilerim hayırlısıyla oğlunuzu kucağınıza alırsınız.

Sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Sağlıkla güzel günlerde hepsini teker teker giyip büyür Can'ımız!

Büyük bir heyecanla bekliyoruz..

Sanırım geri sayım başladı..Dualrımız seninle Pınar'cığım.

Sevgilerle