10 Ekim 2012

İLK DİŞLER...


Bir diş buğdayı daha yapmak lazım
Ama İpek’e değil, artık onun düzinelerce dişi var, partisini yapalı çok oldu.

Diş buğdayını Can’a yapmak lazımJ

İlk dişleri çıktı çünkü
İlk kalıcı dişleri…

Can’ın yeni dişini ilk fark ettiğimde tatildeydik ve kocaman bir “Aaaaa, Caaan dişin çıkmış senin!” tepkim oldu.
Hiç beklemiyordum, ilkokula başlar o zaman çıkar benim bildiğim çünkü.
Fark ettiğimde hala sağlam süt dişleri vardı. Arka arkaya iki diş modundaydı.
Tatilden döndük ve Can sert bir şey yediğinde dişinin ağrıdığını sallandığını söyledi.
Hemen olaya el atan bakıcımız dişçiye gitmemize fırsat vermeden bir ip operasyonu ile yeni gelen dişlere yer açtıJ
Ve o arkadan çıkan dış öndeki süt dişin yerine hemen sahip çıkıp onun yerini aldı hızlıca.
Derken yandaki dişin arkasında 2. kalıcı diş belirdi. O da kısa bir süre sonra havuç yerken rahatsız etti Can’ı ve yine bir ip operasyonuJ
1-IMG_0974

Hızla uzuyor ve yerini alıyor o da öndekinin. Ama o yerini alma ve uzama faslında o eski güzel gülüşün yerini bir süre eksik dişli bir gülüş alıyorJ

Sizin de dişiniz hiç iple çekildi miJ

6 yorum:

Gisi Tasarım dedi ki...

İlahi Pınar hanım, bende diş buğdayı yapmak lazım deyince, İpek böcüğünüze sandım.
Can'ın çıkmış çıkacak tüm dişleri için şimdiden tatlı gülücükler diliyorum ona, ne de özeldir o yaşta düşen dişlerle çekilen fotoğraflar. Hala bakar bakar gülümserim kendi dişsiz fotoğraflarıma.

Sevgilerimle

sirinanne dedi ki...

Evet!

Ama ben çok korkardım.
Sen anlatınca yine o hisse kapıldım.

Niye bilmem dişle ilgili meseleler beni geriyor. Hele dişçiler benim kabusum. :((

annesiningülü dedi ki...

çok sevimli :D

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Evettt annem benimde dislerimi iple cekmisti ama ben kızımın disini cekemem heralde. Can in yeni disleri hayirli olsun
Gulcihan

Adsız dedi ki...

ayyy ben çok kötü oluyordummm kızımın dişlerinide babası peçete ile aldı
ama bizim diş perilerimiz vardı sabah para getiriyordu bizimki ikinci dişten sonra sipariş vermeye başlamıştı perilere pazar günü alışverişte alınmak üzer
sibel

ÇokBilmiş dedi ki...

Beim dişler de iple çekilmişti. Ama ben her seferinde korkardım. Bir keresinde annem farkedip de iple çekmesin diye sallanan bir dişimi vida gibi bura bur akendim çıkarmıştım. Aslında pek de acımazdı ama çocuk aklı işte, niye korkardım ki acaba?

Can'ın gülümsemesi, yeni dişleri ile daha da bir tatlı olmuş bu arada :)