1 Aralık 2009

SIRA BANA GELDİ...

Sonunda beklenen haber geldi. Domuz gribi aşılanma işlemi 24 yaş üstüne de 2 Aralık itibariyle yapılabiliyor. Şu an tek açıkta kalan 50 ile 65 yaş arasında kalanlar. Onların ne günahı var ki? Umarım bu yaş grubunda olup aşılanmak isteyen vatandaşlarımız için de bir imkan sunulabilir.

Efendim ben yarın gidip aşımı olacağım.
Can Paşa aşılananı 15 gün oldu. Yani antikorları yeterli güce ve sayıya ulaştı:) Ben de aşı olduktan sonra bir 15 gün kendimi koruyabilirsem bu iş tamamdır.
Eşime gelince, grip olduğunu hiç görmedim 5 yıllık evliliğimiz sürecinde. Maşallah diyelim ancak aşı olmanın zararı olmaz. O da olmaya çalışacak işten fırsat bulursa…

Ailecek aşı dostu ilan ediyoruz kendimizi:)

4 yorum:

Müge Hüner dedi ki...

Şekercim;
Nasılsın öncelikle :)

Aşı konusunda hem fikirim seninle iyi yapıyorsun.

Etaminle ilgili yorumunda çok doğru, 3 yıl önce filizlendi şimdi hayata geçti.
Hatta senin verdiğin etamini ve örneği hala saklıyorum canım benim.

Sanem'i de söylemiştin sen unutmadım hatta bir kaç hafta önce gidip yorum yazdım ona da.
Senden de bahsettim, dedim Pınar sizi yıllar önce bana söylemişti anca sıra geldi :)

Neyse, yeni yaptıklarımı mail atarım sana çok öptüm. :))

Damla dedi ki...

Aşı olmak isteyeni reddetmiyorlar. Biz bütün aile olduk. Madem insanlar hala çocuklarını bile yaptırmakta tereddütlü, bari biz yaymamış oluruz diye vicdanımızı rahatlatıyoruz.

Adsız dedi ki...

PINAR CIM MERHABA , HATIRLADIN MI BİLMİYORUM EVDİ DEN YASEMİN BEN.. UZUN ZAMAN OLDU GÖRÜŞEMEDİK GERÇİ SENDE YOĞUNSUN İLGİLNEMEDİN BİZİMLE :( NEYSE CAN' TANIYAMADM ÇOK TATLI OLMUŞ MAAŞALLAH.. :)) BU ARADA BENDE EVDİ DEN AYRILDIKTAN SONRA EVLENDİM... BİR ARA MÜSAİT OLURSAN GÖRÜŞMEK İSTERİM.. SANA HAYATINDA VE SAYFANDA BAŞARLAR DİLERİM..ÖPTÜM.. K.İ.B...

Pınarın Kulubesi dedi ki...

yasemin seni hiç unuturmuyum
cep telefonun kayıtlı
hemen arıyorum bugün seni...