11 Kasım 2006

KISIR ve ELMALI KURABİYE

Misafirlerim gittiler, ortalığı topladım ve bilgisayarın karşısındayım yine:) Sofraya sonradan katılan Kısır ve Elmalı Kurabiye yi eklemeden rahat etmedi içim:)
Benim sofrada en çok sevdiğim ikili idi ve tabi tekrar tekrar tabağıma aldığım en çok yediklerimdi.. Öyle ki yediğim kurabiyeleri sayamadım bile:) Kısırı ise az önceye kadar yemeye devam ediyordum.
Kısır'ı sevgili arkadaşım Yasemin yapıverdi.. Gelir gelmez hemen mutfağa girdi ve bir çırpıda bu enfes kısıra kavuşturdu bizi. Kendisi o hızla yaparken, ben istediği malzemeleri yetiştirmeye çalıştım sadece.. Salçayı alayım lütfen, Nar ekşisi, Baharatlar, Karabiber nerede...Diyaloglar böyle devam etti:)Kendisi Urfalı ve yemek konusunda çok hünerli, sohbeti ise apayrı candan, güzel..
Yaptığı tek enfes şey Kısır değildi. Masa'nın diğer favorisi Elmalı Kurabiye de yine Yasemin'in ellerinden çıkmıştı.. Az sayıda kalanları evde kimsenin görmeyeceği bir yere sakladım.
Kimseyle paylaşabileceğimi zannetmiyorum:)
Bu kadar övdüm şimdi tarifleri istenecek biliyorum. Bunun için Yasemin'e buradan sesleniyorum. Tariflerini acilen bekliyoruz canım:)

6 yorum:

Bocuruk dedi ki...

Özellikle kısırı çok severim ve ben de yaptığım zaman oldukça çok yerim :) Arkadaşının ve senin ellerinize sağlık canım.

Sevgilerimle...

umran dedi ki...

kisir benimde favorim.cok ta lezzetli gorunuyor.senin hairladigin sofrada pecetelerdeki minik cicek cok sirin olmus.sevgiyle..

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Bocuruk
kimi arkadaşlar soğan ve sarmısak sevmediği için kısıra eklemedik. Buna rağmen o kadar lezzetliydiki işin sırrını anlayamadık bir türlü.. Nar ekşisinin bol kullanılması olabilir dedik. Esas sırda yapan arkadaşın Urfalı olması sanırım:)
Merhaba Ümran
az önce senin tarifin Piliç Antil i yaptım. Yanına da patates püresi. Akşam yemeğimiz hazır sayılır:) Tarif için tekrar teşekkürler. Dolapta bekleyen hardallar da kullanılmış oldu.

Ferhanca dedi ki...

kısır harika görünüyor salçası bol,,nar ekşisi, pul biberi yerinde ..afiyet olsun .. bence kısır ve elmalı olsun yeter çayıda demledinmi ..)) elmalıyı bu gün bir ara yemişindir .. sevgiler... FERHAN

Adsız dedi ki...

İtiraf etmek gerekirse,benimde en sevdiğim tatlardan biridir kısır.Bayılırım hele de bol limonla zenginleştirilirse tadı mmmııımmm yemede yanında yat :))) Sevgiyle,maviyle,afiyetle kal...

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Ayda
yorumlardan anladığım kısırı sevmeyen yok Türk Kadınları arasında:) Neresinden olursan ol, herkes kısıra bayılıyor:)
sevgiler
Pınar