11 Kasım 2006

HAFTASONU KIZLAR BULUŞMASI

Arkadaşlarım için hazırladığım sofra


Bu peçete katlama yöntemini kendim tesadüfen buldum:) İçine de minik çiçekler yerleştirdim.
Akşam bütün işlerimi bitirince(kısır hariç) masayı kurup resimlerini rahat rahat çektim. Ertesi gün buna fırsat kalmayacağına, fırsat olsa bile istediğim resimleri rahatlıkla yakalayamacağıma emindim. Masadaki yiyecekler tekrar doğru dolaba:)

Borani

Peynirli Talaş Böreği


Kolay Profiterol
Hindistancevizli Çikolatalı Muffin

16 yorum:

Hulya dedi ki...

demek hepsini geri dolaba kaldirdin,alemsin.yeni masa ortun ve takimlari cok sikmis,ciceklerde acayip yakismis,boroni ispanakla yapilan biseydi galiba,cok guzel gorunuyor.ellerine saglik,insallah keyifli vakitler gecirmissinzdir-gecireceksinizdir-

Adsız dedi ki...

pınarcım senin taktiğini bende yapıyorum çünkü iş çıkışı pastaların hepsinin yapılmasına yetişemiyorum.. Benimde salı ve çarşamba günleri çaya misafirlerim gelicek tariflerini biran önce verirsen azıcık senden kopya çekeceğim. Elllerine sağlık hepsi çok güzel görünüyor..

Sevgiler Özlem

Ferhanca dedi ki...

pınarcım, merhabalar sana ugradıkça şunu görüyorum benzer yönlerimiz var gibi geliyor...canın tez herhalde... öncelikle çok hoşsun ,masa gerçekten çok guzel ama ben de mısafırlerınden olsam tabağın arkasına vede çatalın srkasına bakıp markası ne diye merak edrim ..))bademler kaysı çekırdegi herhalde.. afıyetler olsun sevgiler...FERHAN.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Hülya,
arkadaşlar gittiler, çok güzel vakit geçirdik:) ortalığı toparladım ve şu anda bilgisayarın başındayım:)
borani ıspanaklı değil, tarçının mutfağında görmüştüm bu isimle..
zaten bu masa yeni masa örtüm ve takımlarımı göstermek için hazırlandı:D
Merhaba Özlem
en çok beğenilen, en çok tarifi istenen ve en pratik olan tarifi "kolay profiterol" ü ilk ekleyeceğim.. Bu sofrada perşembe ve cuma gününün ürünü:) işten gelincede hep beraber kısırı yaptık.. Salı ve Çarşamba üstüste misafir, kolay gelsin ne diyeyim:) her yaptığından iki servislik yapabilirsin:)
Merhaba Ferhan
vallahi canım tezmi bilmiyorum ama sevdiklerimi ağırlamayı çok seviyorum:) Yoksa bu sofra hazırlanmayacak, bu yemek ve pastalar ortaya çıkmayacak..
Takımların markası merak ettiriyosa takım alırken doğru tercih yapmışım diyebilirim:) Çatal kaşık takımım yeni ve epey bir uğraş ile alabildim:) Sanki ev, araba alıyomuşum gibi uğraştırdı beni:) ama değdi..
Bademler evt kayısı çekirdeği ve çok sevildi:) Bayanlar çerez yemeyi seviyoruz:)

Adsız dedi ki...

Pınar'cım masan çok şık takımların çok güzel ,mamaların hepsi nefis afiyet şeker olsun kolay gelsin sevgiler Ebru

Adsız dedi ki...

Benide linklerine eklermisin? Tşk.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Ebru
ekledim bile:)
teşekkürler..

LaMa dedi ki...

Pinarcim,
sen mi hazirladin tamamen yoksa cici kayinvelidenin parmagi var mi,iftar sofralarinda oldugu gibi :S
sevgiler

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Lamacım:)
gururla belirtirim:) bütün sofra benim eserimdir. Zaten sofrada yiyecek olarak pek özel birşey yok,pratik şeyler.. Kısır ile elmalı kurabiye yi de arkadaş yaptı zaten..
Ama biliyorumki masanın düzeni seni çarptı dimi itiraf et:)
nazar etme nolur çalış çabala senin de olur:))))
sevgiler

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Özlem
umarım bu yorumu görürsün. Salı ve Çarşamba günü gelecek misafirlerin için tarifleri istemiştin. "Kolay Profiterol" ün tarifi burada..
Benim Ekim ayı arşivimdede bulabilirsin. Bu linktende ulaşabilirsin..
http://klubem.blogspot.com/2006/10/profiterol.html#links

Berceste dedi ki...

Pinaaar, demistin en yakin semsiye rengide diye ben de acaba demistim, ama dogru imis tahminim :) Cok cici olmus, fotograflar cok hos, masa cok hos, butun ugraslarina degmis, ellerine zihnine saglik ne diyeyim :) Iyi gunlerde, nazar degmeden, gule gule kullan. Simdi ben merak ettim, leke tutuyor mu, tutmuyor mu? Buradaki butun ortuler leke tutabilen kumastan oldugundan, table mat denilen usulu gelistirmisler. Yikama, utuleme derdi olmasin diye, tabaklari da isittiklari icin yemegi koymadan, altina dikdortgen birseyler koyuyorlar (bu kumas, plastik, tahta, cam vs bir malzemeden olabiliyor, bizim Amerikan Servis dedigimiz seyler iste) masanin ahsabi da gorunuyor. Sonra siliyorlar is bitiyor. Yika, leke cikart, utule, hatta kolala derdi de yok ! Ama ben bu duzenegi cok sevmiyorum, boyle suslu puslu masa ortuleri, naylon bile olsa illa masa ortusu diyorum ! Boraninin yanindaki kasik da pek guzelmis ;-)

Pınarın Kulubesi dedi ki...

:) Selam Berceste
evt doğru tahmin, örtü çok ilginç kir tutmuyor gerçekten, üzerine defalarca çay damladı ama kumaş damlaları içine çekmiyor, kağıt peçete tutuyorsun, damlalar gidiyor:)
Başka renklerinide almayı düşünüyorum:) Lacivert masa örtüsüne epey bir süre alışamadım, sırf gözüm alışsın diye önceden serdim. Alışmışız hep beyaz işlemelilere:) Fotoğraflar yiyecekleri çekmiyor sanki yeni takımları çekiyor değilmi:) Kaşıkları bende beğendim:)
Bahsettiğin şekilde masayı burda bir arkadaşta görmüştüm ama o bahçe içinde kurulmuştu. Oda ayrı bir havaydı, doğayla içiçe, ahşap, ama ev içinde olmaz şimdi:)yorumların için çok teşekkürler:)
sen beğendi isen doğrudur:)

Adsız dedi ki...

canım , merhaba beni eklemişsin yani ne diyeceğimi bilmiyorum , çok teşekkür ederim. Her şey çok güzeldi, ama kısırı beraber yaptık , ben yardım ettim sadece .:) Bu arada söylemeyi unutmuşum yeni takımların çok şıktı , masan çok zengindi , tıpkı benim gibi :))) Canım muhabbetin bol , keyfin daim olsun. Görüşmek üzere by

Pınarın Kulubesi dedi ki...

O günün kahramın sendin canım:)
ismini yazmamışsın ama herkes senin eli becerikli kendi güzel Yasemin olduğunu biliyor artık:))) Elmalı kurabiyelerinden işe getirdim kahvaltıda çay ile ne güzel gitti..

Adsız dedi ki...

Ne hoş bir sofra hazırlamışsın...Peçete üzerinde ki güller çok şeker:)

Pınarın Kulubesi dedi ki...

benimde çok hoşuma gitti o güller:)
bir dahakine peçete içine başka şeyler yerleştirmeyi düşünüyorum:)
ne güzel biz hanımların işi, ne güzel şeyler çıkartıyor ellerimiz aklımız..