6 Ocak 2007

YENI LEZZETLER

Bu dondurma tabagini cafe de filan yemis degiliz. Evimizin marifetli kizi hazirlamistir.
Burdaki soslar muthis. Evde sos hazirlamak filan yok. Sos kavanozunu ac, ocakta kaynat. Makarnanin üzerinde mis gibi dökün. Iste Napolitan soslu makarnamiz hazir. Yanina da Frech Dressing soslu salatamiz. Salata sosumuzda hazir. Limonuydu, tuzuydu, zeytinyagiydi derdi yok. Maalesef lezzeti de mukemmel. Dayanamayip aliyoruz bu soslardan yanimiza. Turkiye`de marketlerde de vardir belki ama nedense hic gozum gormemis, elim alismamis kullanmadigimizdan heralde...
Burda elma cok seviliyor. Her pastanin kekin icinde elma var.
Miss gibi Lazanya... Turkiye`ye gidince bende yapmak istiyorum.
Ben cok sevdim buralari. Bu gidisle cok görücez bu tabelayi:)

5 yorum:

LaMa dedi ki...

Buyuk bir keyifle okudum, resimlerin keyfini cikardim. Bir dahaki sefere bana da yer ayirin oldu mu:)
Sevgiler

Adsız dedi ki...

pınar değişik yerleri görmek ne kadar güzel dimi? ben Türkiyeyi bitiremedim bitince yurtdışı :p yeni kurulan sofralara bayıldım bu arada herşey harika...yapanların ellerine sağlık...Türkiyeye sağsalim dönersiniz inş..

esma...

Adsız dedi ki...

pınarcım yeni yerler görmek ne güzel dimi?insanı çok keyiflendiryor...ayrıca kurulan sofralarda mükemmel yapanların ellerine sağlık...Türkiyeye sağsalim dönersiniz inş...

esma

Berceste dedi ki...

Aman o soslara dikkat, sonra her sevdiginiz sos size yag ve kilo olarak donecektir! Sekil 1a'dan gorebilirsiniz diyecegim de, son donem fotografim yok, olmasin hem :P

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Lama
bende çok keyif aldım bu geziden.. Kendimi dağlarda dolaşan Heidi gibi hissettim. Hele yanımda getirdiklerime o kadar çok seviniyorumki:) hediyelerim de çabası:)
Merhaba Esma
yeni yerler gormek kesinlikle çok güzel.. Bu sefer çok da rahat ettik, İsviçre çok düzenli bir memleket... İnsanlarını da çok sevdim ben
Bu arada Türkiye ye döndük..
Ülkemizde de görülecek çok yer var...
Merhaba Berceste
ya hakikaten öyle bu soslar tehlikeli, sürekli yememek lazım, ara ara. Özel misafirlerimiz gelince, nefis makarnalar salatalar yapacağım. Herkes sırrını soracak ben söylemeyeceğim:D