3 Ocak 2007

ISVICRE`DE GORUNTULERE DEVAM...

Isvicre`ye geldigimiz ilk gun alisverise ciktik ve bu guzel gullerle karsilastim. Bu tür güller nedense hic yok ülkemizde. Aralarindan en cok da bu yavruagzi renginden olanlari seviyorum.
Esimin halasinin evinde misafiriz. Isvicre`de yogun bir Türk nüfusu var. Bayramin ilk günü gelecek misafirler icin bu guzel sofra kuruldu. Sofraya sonradan katilanlari tek tek cekme sansim olmadi.

Buraya has bir yemek olan Raclette var. Ozel peynir eritilip haslanmis patatesin uzerine dokulerek servis yapiliyor. Raclette grill i masanin ortasinda duruyor. Bosalan Raclette tavalarina yeni dilimler konuluyor. Ocakbasi lokantalarinda gibi hissettim kendimi:)

Raclette nin herseyi mini, tavalari gibi spatulalari da cok sirin...
Patates ile peynir cok guzel uyum sagliyor. Tek kotu tarafi peynirin siskinlik yapmasi. Bunun yöntemi ise Raclette yedikten sonra ananas yemekmis.. Bizde oyle yaptik ve gercekten ise yaradi.

11 yorum:

Defne dedi ki...

Yavruağzı güllere ben de bayıldım. Sofra ise pek bir renkli pek bir sıcak. Yeni yılda hep böyle güzel sofralar eşliğinde güzel sohbetler olsun inşallah.

Sevgilerimle.

Tulosh dedi ki...

Yağda sadece kaşar peyniri eritilirya hani, onun görüntüsüne benzemiş Raclette :) birden canım istedi vallahi...
Fotograflar harika, keşke bende gidebilsem biraz biryerlere. Ellerinize sağlık herşey çok güzel görünüyor.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Defne
guller cok cok guzel evt.Amin
Merhaba Tulosh
cok hosumuza gitti bizimde Raclette. Masanin ortasina kuruluyor ya, kendin suruyorsun grile, eriyeni alip yerine yeni dilim birakiyorsun. Cok zevkli hem de lezzetli..
Insallah yeni yil sana yeni yerler gorme tanima gezme firsati getirir.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Hala Isvicredemisin? Hazir gelmisken Stuttgart´a bize de ugrasaydin. Sevgi ve selamlarimla güzel bir yeni yil diliyorum...
Sonia.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Sonia
Almanya ya geçmeyi bizde çok istedik ama malesef Shengen vizemiz yoktu. Sadece İsviçre vizesi almıştık:( Almanya kapısına kadar yürüdük ve geri döndük. En azından görmedik değil Almanya yı da görmüş olduk:)
Almanyaya gelecek olursak bir buluşma ayarlarız mutlaka..
sevgiler

Dilek'ce dedi ki...

Pinarcigim tesekkürler, resmini kullanmama izin verdigin icin! Isvicre'ye tekrar geldiginizde tanismak dilegiyle seni ve Can'i öptüm! Tabi izin verirsen;)

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Dilek
ne demek, kullanmana ben çok sevindim...
İsviçre'ye tekrar geliriz, çünkü ben çok sevdim, geçirdiğim en güzel tatillerden biriydi diyebilirim. Can'ı doya doya öpebilirsin:)
sevgiler

Adsız dedi ki...

Geçenlerde ve blogunuza rastladım boyunca okuma olmuştur. Sanırım ilk yorum düşündüm. Ben ne okuma keyif aldık dışında söylemek bilmiyorum. Güzel bir blog.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

merhaba Adsız
çok teşekkür ederim yorumun için:)
sevgiler

Adsız dedi ki...

Bu harika bir yararlı bir kaynak sunmak olduğunu ve bu eksik ücretsiz veriyoruz. Ben özgür bir kalite yararlı bir kaynak sağlama değerini anlamak web sitelerini görme seviyorum. Bu program etrafında geliyor ne ekersen yaşlı.

Adsız dedi ki...

You ought to actually think about engaged on growing this weblog into a serious authority on this market. You evidently have a grasp handle of the subjects everyone is trying to find on this web site in any case and you could definitely even earn a buck or two off of some advertisements. I'd explore following latest matters and elevating the quantity of write ups you set up and I assure you’d start seeing some amazing focused traffic within the near future. Just a thought, good luck in whatever you do!