9 Ocak 2007

MUTLU EDEN HEDİYELER

İsviçre'yi son dakikaya kadar gezip görmeye devam ettik. Bu kadar gezmek yeter deyip mutlu ve de memnun bir şekilde memleketimize döndük.
Birçok güzel anı, fotoğraf ve hediyelerle beraber tabi.
Blog dünyası sayesinde tanıştığımız Sevim ile buluştuk. Son ana kadar telefonda mesajlarla ve mail ile anlaştığımızdan birbirimizi ilk defa görmüş, duymuş olduk:) Yazılarında olduğu gibi çok içtendi. Yakışıklı oğlu ile de tanıştık:) Eşlerimiz de bu tanışma faslına katıldılar. Sanal dünyada başlayan, gerçek arkadaşlığa dönüşen bir hikayemiz oldu. Sevim, beni şaşırtacak ve çok mutlu edecek hediyelerle çıktı karşıma. Yazışmalarımızda ve blog sayesinde beni ne kadar iyi tanıdığını anladım. Pastacılık malzemeleri ile dolu bir kutu ve çok şık kutusunda mumluklar...

İşte benim mutluluğumun iki katına çıkmasını sağlayan paket:) Marketten havuç şeklindeki hazır marzıpanları kendim almıştım ama gözüm diğer ürünlerde de kalmıştı. Biraz da korktuğumdan sanırım, birde Almanca'mın çok iyi olmamasından diyelim:) Sağolsun Sevim, hem benim için bu güzel hediyeleri seçmiş hem de bana çevirilerini yapıp özellikle çikolata glazürleri nasıl kullanacağımı anlattı. Kutudakileri tek tek elime aldıkça mutluluğum katlanarak arttı. Hala baktıkça aynı mutluluğu duyuyorum. Bakalım marzıpanları ve boyaları nasıl kullanacağım. Marzıpan ile uğraşacağım aklıma gelmezdi. Umarım bende de alışkanlık yapmaz. Çünkü marzıpan ile şekillendirmek apayrı bir iş ve uğraş gerektiriyor. Bende üşengeçlikten hazır şekillenmiş havuçları almıştım:) Havuçlu muffinlerimin ve pastalarımın üzerinde sunmak için...

Sevim'in aldığı diğer güzel hediye... Mumları yakmayı unuttuğumu farkettim şimdi fotoğraflarını görünce. Aradaki desenlerden ne güzel ışık yayılacaktır. Bu akşam yakıp, ışığın aralardan yayılmasını seyretmek istiyorum...

Kendime aldığım hediyeler ile de çok mutluyum. Önce kendime hediyeler aldım, sonra Sevim'lerle buluştuk. Hediyeler üstüste olunca ne kadar sevindiğimi bir bilseniz...
Çocuklar gibi şendim:)
Önce kendime aldığım hediyeler:

Üstten alta doğru iner isek:

*Pastacı Bıçağı: Kremaları rahatça sürebilmek, güzel bir pasta görünümü için...

*Türkiye'de pek bulamadığım 18 cm'lik kelepçeli kalıp: Bu kalıp sayesinde iki katlı pastalar yapabileceğim...

*Çiçek şeklinde pasta kalıbı: Bu kalıpla neler neler yapacağım:)

*Pasta soğutmak ve süsleme ve krema işlerini yapmak için tel ızgara..

Beni en çok sevindiren, belki de kendimi bu köydeki çocuklardan biri gibi hissetmeme sebep olan puzzle.. Limited Edition olması da beni ayrıca mutlu etti. Paketi açıp parçalarını birleştirmek için ne kadar çok sabırsızlandım anlatamam. Hatta sırf bunun için biran önce evime dönmeyi istedim:) Ve paketi açıp çalışmalara biran önce de başladım. Bu aralar kitap filan okuyamayacağım galiba... Gözümü puzzledan alamıyorum:)
Bir diğer çok beğendiğim, tam bana göre bir hediye dediğim lale desenli kase ve pasta tepsisi... Laleyi çok sevdiğimi bilmeden bu hediyeyi seçmeleri, benim şansım diyorum...

İşte diğer istediğim ama bir türlü denk düşürüpde alamadığım ama sonunda bana hediye olarak gelen kahvaltı servis takımı...


34 yorum:

Nukhet dedi ki...

Pinarcim

Ben de cok begendim hediyelerini. Ne guzel hepsi kullanisli ve isine cok yarayacak seyler. Gule gule kullan. Bu arada ben de bir puzzle canavari daha dogrusu canavariydim. NE zaman bebek dogdu biraz buyudu bu isler gelecek zamana ertelendi tam hah simdi yapabilirz derken bu seferde ikinci bebek. Ama du bak iyi bir fikir bu ikincisi henuz masalara tirmanamiyor belki buyuk kizmla beraber buyuk bir puzzle yapariz. Is cikisi gidip alayim en iyisi bir tane. Bak yazarken neler geldi aklima. Aaa bu arada ben de senin misirunlu keki yayinladim haberin olsun. Sevgiler

Bocuruk dedi ki...

Pınar'cığım,
Hepsi birbirinden güzel ve zevkli. Güle güle iyi günlerde kullan canım. Umarım biz de yüzyüze tanışırız bir gün.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

ayy pinar!! nasil heyecanlandim simdi sana aldiklarimi blogunda görünce. ve ismimi defalarca okuyuncada bir tuhaf oldu icim... daha kisa süre öncesine kadar birbirimizin varligindan bile haberdar degildik oysaki... hayat sürprizler ve tesadüflerle dolu iste. keske hayatta yasadigimiz hersey böyle güzel olsa, böylesine mutluluk verse bize... aksam canere sayfani bir göstereyim. bakalim ogün senden önce actigi paketin icindekileri taniyacakmi :-)...? erdincte sorup duruyordu zaten: pinar fotograflari sayfasina koymusmu? diye. merakli sey... hepsini güle güle kullan! bunlarla yapacagin pastalari yiyenlerede afiyet olsun simdiden. maalesef ben tadlarina bakamayacagim... :-(
umarim hayatin hep yaptigin pastalar kadar tatli gecer... sevim

Adsız dedi ki...

Pınar'cım güle güle kullan hediyelerini hepsi çok güzel, artık bunlarla ne güzel şeyler yaparsın bizlere dimi!
sevgiler....

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım,

Hediyelerinizi güle güle kullanın.
Ben sizin daha önce resmini yayınladığınız mantarlı sebzeli çevirme tarifinizi hala bekliyorum.

Tarifi yazarsanız bir zahmet çok sevinirim.

Şimdiden teşekkür ederim.

Ceren

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım,

Hediyelerinizi güle güle kullanın.
Ben sizin daha önce fotoğrafını yayınladığınız mantarlı sebzeli çevirmenin tarifini rica edecektim.

Zahmet olmazsa yazar mısınız.

Ceren

incikboncuk dedi ki...

hediyelerinin hepsi birbirinden güzel. iyi günlerde kullan.

Liechtenstein fotoğraflarına bayıldım, paylaşımın için çok saol.

Adsız dedi ki...

pınar kase ve kahvaltı setine bayıldım sevdiklerinle en güzel günlerde kullan inşaAllah...

esma

Adsız dedi ki...

Pinar :) Bende ki puzzle bin parcalik, ve coktan dolabta yerini ald, bir daha hic acilmamak uzere. Uzerinde the longest puzzle yaziyordu. Istersen senin gibi puzzle seven birine seve seve gondermekten mutluluk duyarim, ben bir daha elime alip da ugrasmam. Ilgilenirsen sanemsan@yahoo.com

Sevgiler
Sanemcetamin.

B5 dedi ki...

Eve donmenize daha da sevindim : ).. TR
Hediyelerle yenilikleri bekliyoruz..

Justin Biebery dedi ki...

Sevgili Pınar, çok güzel bir tatil geçirdiğin her yazından belli oluyor. Hediyelerin ve gezip gördüğün yerler (çektiğin fotoğraflar) çok güzel gerçekten. Coşkun ve sevincin hep sürsün...
Sevgiler.
Fatma.

LaMa dedi ki...

kiskandim! :)
tu tu tu iyi gunlerde kullan...
ama yine de belirteyim kiskandim :D

Berceste dedi ki...

Gule gule kullan hediyelerini... Laleli takimi ben de cok sevdim :) Bu aralar kek konulacak o ayakli cisimciklere taktim biliyorsun :P

nilay dedi ki...

Pınar'cım ;
hepsi harika :)güle güle kullan. Biz de yeni malzemelerinle neler yaptığını izleriz artık sayfandan...Mutfakta araç gereç çok önemli...her gördüğümü almak istiyorum bende :)

sevgiler

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Nükhet
ne güzel bir puzzle canavarı olman:) Beni anlayabilirsin böylece:) Puzzle alırsan benimle de paylaş. Yeni puzzle görmek benim en büyük heyecanlarımdan bir tanesi:)
Keki yayınlamışsın ve çok mutlu oldum:)
sevgiler
Merhaba Bocuruk
tanışırız, neden olmasın.. Ya sen İstanbul'a geldiğinde ya da ben İzmir'e geldiğimde haberleşelim önceden. Bir buluşma daha gerçekleştirelim:) Aslında bir toplantı olsa bütün blog sahipleri davetli olsa bir araya gelsek ne güzel olur. Biri yapsın bunu...

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Sevim:)
keşke herşey böyle mutluluk verse gerçekten.. Kolay kolay olmayacak birşey, büyüdükçe mutluluklarımızın şiddeti düşüyor, heyecanlarımız azalıyor. Hep böyle heyecan duyalım, mutlu olalım inşallah. Allah da seni mutlu etsin. Daha ne diyeyim:) Çok mutlu ettin beni sen:)

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Ebru
inşallah bunlarla güzel şeyler yapmak nasip olur.
Merhaba Ceren
mantarlı tarifi burda kısaca anlatayım. Zaten çok kolay bir tarif. Mantarları, havuçları ve kırmızı biberleri iri zar büyüklüğünde doğruyorsun. Mantarlaır şerit şerit de yapabilirsin. Az sıvıyağda önce havuçları ve kırmızı biberleri soteleleyeceksin, ardından mantarları atıp kendi suyunda sote edeceksin. Az karabiber ve tuz ilavesi ile karıştırıp kendi suyunu çektikten sonra ister sıcak ister soğuk servis yapabilirsin.
afiyet olsun..

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba İncik Boncuk
şimdi herşey rüya gibi.. Keşke masal devam etseydi...
Merhaba Esma
güzel dileklerin için çok teşekkür ederim
sevgilerimle
Merhaba Sanem
bahsettiğin puzzle ı o kadar merak ettimki , the longest puzzle, daha önce hiç görmedim. Evimde yerini bile hazırladım. Sana yazıyorum bu konuda:)
sevgiler

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba B5
bende hediyelerle yenilikler yapmak istiyorum ama 1-2 gündür keyfim yok:( Keyifsizken de birşey yapmak hiç gelmiyor içimden.. En kısa zamanda bu durumdan kurtulurum umarım.
Merhaba Fatma
sana da sayfanda yazdığım gibi bu coşku sevinç sürekli olmuyor maalesef. Bu durumun normal olduğunu kabul etmem gerek.
Merhaba Lama:)
neşe saçıyosun sen nazar değmesin sana. inşallah güzel günlerde kullanmak nasip olur.
sevgiler

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Berceste
bende çok beğendim laleli takımı, kaseyi nasıl kullanacağımı bilmiyorum. Meyve kasesi desen olmaz, salata için küçük ve fazla derin, sadece süs olur sanırım. Keşke kase yerine baton kek, pasta servis tabağı olsaymış. Bende buna takdım. Orda herkesde var gördüm çok hoşuma gitti,
Merhaba Nilay
bizlerin istekleri hiç bitmez. Isvicre'deki Türk bayanların Tupperware çılgınlığı vardı. Güzelim camları, porselenleri atıp yerini o plastik şeylerle dolduruyorlar. Çok iyi bir pazarlama taktiğine sahip Tupperware, doğrudan satış yapıyor ve kadınları etkilemeyi biliyorlar.
inşallah bu malzemelerle güzel şeyler yapmak nasip olur

Adsız dedi ki...

hediyelere bayıldım hele pastacılık malzemeleri hazine gibi güle güle kullanın

Punto dedi ki...

Hediye almak da hediye vermek te paylaşmanın en güzel örneği. Bloglarda bilgiyi de, beceriyi de paylaşmıyor muyuz? Bana göre bunlarda çok güzel hediyeler. Paylaşmayı sevenler için tabii.
Sevgili pınar. O güzel hediyelerden üretilecekleri yiyecek olanlara şimdiden afiyet olsun.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Hoş Seda
bende aynen öyle, bir hazineye kavuşmuş kadar oldum:)
sevgiler
Merhaba Punto,
hediye almak da hediye vermek de çok güzel evet. Bloglarda birbirimize alıp verdiğimiz bir hediye aslında. Yazdığımız yorumlarla katılmamız...
İnşallah keyifli pastalar ortaya çıkarmak, yiyenleri memnun ettiğim kadar kendiminde memnun olması nasip olur...

Gazoz Agaci dedi ki...

amanınnn! sen de mi puzzlecısınn? al bir benzerlik dahaa :) ben de özellikle karikatür puzzle ları çok severim.. Şu ana kadar o kadar çok puzzle yaptımki sayısını artık hatırlamıyorum. Bir süre ara vermiştim, ama bak tekrar puzzle iştahımı kabarttın sen. Kaç parçalık puzzle? Bitir de son halinin de fotosunu çek ;)

sevgiler.

http://www.gazozagaci.blogspot.com

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Pınar'cığım,
Hediyelerinin hepsi biribirinden şık ve kullanışlı,hele pasta malzemelerin çok çok güzel ve göz alıcı..
Artık çok güzel pasta tariflerinle seni bekliyoruz canım..
Tekrardan hepsini iyi günlerde kullan canım..
Sana ve ailene mutlu bir hafta sonu diliyorum..Sevgilerimle..

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Gazoz Agacı
ya diyorum birseyler var sende:) Puzzle tutkunuymuşuz ikimizde.. Bu tutku öyle bir sarıyorki eltim ve kayınvalidem de birer puzzle almışlar:)
Ben blogu ilk açtığımda yayınlamıştım evdeki puzzlarımı, arşivlerde eylül ayında bulabilirsin.
Senin puzzle larını da çok merak ettim, blogunda yayınlarsan çok sevinirim.
Sevgiler
Merhaba Gül Hanım
inşallah güzel pastalar yapmak nasip olur, sizden özendim. Dün kek yapayım dedim. Kekimin ortası çöktü. Sizin yıldız şeklindeydi benim kalıbım ise çiçek çeklindeydi. Havuçlu kekim hüsran oldu:(
sevgiler

Unknown dedi ki...

Pinar merhaba,

Hediylerin cok guzel.Ama sunu soylemek istiyorum.Bazen kalbimizde gecen ve olmasini arzu ettigimiz brisey bigun karsimiza cikiveriyor.Bence bu ince bir lutuf:)banada bazen oluyor.Demekki kalben cok istemissin.Gule gule guzel sofralarda kullan canim.

Bende beklerim.
sevgilerimle

umran dedi ki...

ne guzel hediyeler oyle.hediyelesmek ne guzel degilmi.aradaki muhabbeti artiriyor.sevgiler...

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Gülenay
yorumun çok güzel, hiç bu yönüyle düşünmemişim. Demekki tüm kalbimle istemişim:) Bir lütuf bu haklısın.
sevgilerimle

Merhaba Ümran
hediyeleşmek çok güzel gerçekten. Giderken bir bavulumuz sırf hediye ile doluydu. Bavul boşaldı, yeni hediyelerle dolu olarak Türkiye'ye döndük:)

*Ra dedi ki...

Merhabalar Pınar hanım.
ne güzel hediyeler almışsınız öyle. Kıskanılacak kadar güzel hatta.
Sevgiler...

SEDA dedi ki...

Harika şeyler almışsın Pınar hepsini güle güle,iyi günlerde kullan.Malzemelerle çok güzel pastalar ortaya çıkaracağından eminim.Puzzle yapmaya ben de bayılıyorum seninkini görünce şimdi yine heveslendim yeni bir tane alsam mı diye :) Sevgiler...

seda
tarifname.blogspot.com

Adsız dedi ki...

gercekten cok guzel seyler. hepsini gule gule kullanin. puzzle a bayildim. benim de ruyalarimin koyu gibi. sakincasi yoksa puzzle in markasini ve model numarasi vs. verebilirmisiniz?

ayca bingol

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Titolo
kıskanmayın sizin de olsun:)
hediyelerimi bende kıskanıyorum:)
sevgiler
Merhaba Seda
puzzle çok güzel bir uğraş, önümüz kış bence bir tane alıp yapabilirsin, bende kış zamanı puzzle yapıyorum sadece..
sevgiler
Merhaba Ayça
puzzle ı çok severek almıştım. Kesinlikle rüya gibi bir köy,
Puzzle Ravensburger marka,Christmas Village, Maalesef "Limited Edition" olduğu yazıyor üzerinde:((
Bu puzzle ı İsviçre'deki Otto mağazalarında görüp almıştım. (elektronik mağazası esasında) Kruezlingen 'deki Küçük Migros'un karşısındakinde vardı.
keşke bu puzzle dan alsaymışım bir tane daha.. Türkiye'de isen sana ulaştırırdım seve seve:((

Adsız dedi ki...

cok tesekkur ederim. Belki Turkiye'de de bulabilirim. Cok incesin. Bunu soylemen bile yeterli.