25 Eylül 2012

CEVİZLİ YOĞURTLU HAVUÇ SALATASI


Bu tarifi son zamanlarda her davete yapar oldum. Seviliyor, yeniyor. Güzel eşlik ediyor her şeyin yanına.
33-IMG_0521

Yapımı da pratik, çünkü bende şu aletten mevcut, Onun sayesinde havuç rendelemekten hiç korkmuyorum :)

Malzemeler:
1 kg havuç
1 kg kadar yoğurt
2 diş sarımsak
1 çay kaşığı tuz
1 su bardağı kırılmış ceviz içi
½ çay bardağı sıvı yağ

Yapılışı: Havuçları rendeleyip tavaya alın, üzerlerine tuzu serpin, sıvıyağı ekleyip havuçlar ölene kadar kavurun. Havuçlar diri kalmasın fazla, çok da fazla ölmesin.
06-IMG_0445 Sarımsakları ezip yoğurt ile karıştırın. Ceviz içini ve havuçları da yoğurt karışımına katıp karıştırın. Servis kasenize alıp üzerini ceviz ve nane ile süsleyerek servis edebilirsiniz.

3 yorum:

lezzetyolculugu dedi ki...

Güzel bir doğum günüydü ellerine sağlık.Benim favorim çakma tramisuydu.O kek harika bir şey neyini yapsan güzel oluyor.Üstelik çok lezzetli.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Afiyet olsun, senin de eline sağlık, düğme kurabiyelerin sonuncusunu az önce yedim:)
o keki getirecek birileri bulsak ne iyi...
Armağan Barcelona'ya gidecek ya isteyelim getirsin:)

Kronik Bunalim ... dedi ki...

ellerinize saglik, harika gorunuyor.. bunuda en yakin zamanda mutlaka deniycem .. bi yerde yemistim cok hosuma gitmisti ama evde yapmaya cesaret edemedim belki olmazsa diye..bide sunum harika olmus :)