6 Ağustos 2007

YASEMİN'in SOFRASI

Geçen Cumartesi iş çıkışı, bizim şirketler grubundan arkadaşımız Yasemin'in evine toplandık. Bize çok güzel bir sofra hazırlamıştı, toplam 21 kişi bu sofradan nasiplendi ama bir bereket hasıl oldu ki sofraya, sormayın gitsin. Sofradakiler herkese fazla fazla yetti, arttı bile... Bizim bloglar pikniğinde bu kadar çeşit olsa yetiyormuş yani:)
Sofrada gözükmeyen kıymalı börek ve kumpirimizi de sayar isek 5 tuzlu ve 3 tatlı içeren bereketli bir sofra ile 25-30 kişi gayet rahat ağırlanabiliyor yani:)

Ağlayan pasta, yiyenleri ise güldürüyor. Üstünde yenilebilir pasta simleri ile sahneye çıkacakmış gibi duruyor:)
Bu kadar lezzetin arasında bana pek kuru ve yavan gözüken naçizane kekim... Zencefilli, kuru üzümlü, çaylı kekimizin üstü file fındık ile süslenmiştir. Yasemin'in sofrasına benden ufacık bir katkı...
İşte benim gözdem; elmalı kurabiye.... Yasemin'de pek güzel yapıyor, ellerine sağlık...
Veee ev yapımı kumpir, üstelik patatesi kabuğundan kazıycam derdi de yok, kabuklarından ayrılmış leziz bir şekilde size kollarını açmış bekliyor. Arkasında duran korumalara dikkat, mayonez ve ketçapsız gezmiyor bu kumpir...

Kısır ve elmalı kurabiye'nin tarifini burada...

Ağlayan pasta ile kumpir'in tarifi ise pek yakında...

Not: Fotoğraf makinesini yanıma almayı unuttuğumdan, resimleri cep telefonu ile çekmek durumunda kaldım:(

16 yorum:

Yemekbahane dedi ki...

Pınar, kumpiri çok severim , o korumalar da pek yaraşmış patates güzeline.Sen de güzel bir haftasonu geçirmişsin benim gibi en güzel.
Sevgilerimle
Müge

Adsız dedi ki...

Suratım ekrana yapıştı..Kumpirin tarifini en kısa sürede vermeni bekliyorumm :)

Damak Tadı dedi ki...

Pınar'cığım,
Bende gözlerimi açmış hepsini tek tek incelemeye çalışıyorum canım.Arkadaşın da senin gibi maharetliymiş,ellerine sağlık.Kumpir'de aklım kaldı benimde..))Ayrıca senin yapmış olduğun kek ise çok farklı ve leziz görünüyor.))Keşke dilimini çekip paylaşsaydın veya tarifini paylaşırsan sevinirim canım.

Sevgiyle öpüyorum yanaklarından tatlı Pınar'cığım.

Müge Hüner dedi ki...

Off, Pınari benim yorumda kumpire:) Bayılırım, tarifini ve hatta en kısa zamanda kendisini bekliyorum şekerim:)

Adsız dedi ki...

amanın ne hos bır sorfadır bu yarabbımm.. kumpir tarıfını mutlaka ama mutlaka ekleyın ltf. Bırdee, yaa cmt gunu canımız cıktı yenılebılır sım bulucaz dıye ama maaleseff:(( nerden temın edebılırız?
sevgıler
fıdan

Yasemin dedi ki...

bu yaseminlerde pek hamarat oluyor canim :D efet efet bi dahaki piknikde cesit sayisi max 10 olacak sekilde ayarliyalim derim :)) adasim yasemininde seninde ellerine saglik pinarcim!!!

Adsız dedi ki...

Pınar'cım herşey nefis görünüyor. Senin kekde öyle. Arkadaşının ve senin ellerine sağlık, sevgiler..

Adsız dedi ki...

sofra cok guzel gozkuyor ama ben encok pasta sevdigim icin su aglayan pastayi denemek isterdim gorunusude guzel tadida guzeldir :) sizlere afiyet olsun..

Bocuruk dedi ki...

Ne güzel bir sofra Pınarcım, afiyetler olsun:) Kumpiri ben de çok severim. Ama en sevdiğim yer yanmış kabuklar desem:)) Evde yapmak için bu pratik tarifi ben de bekliyorum. Kızlar bayılıyor çünkü.
Sevgilerimle...

AsYa dedi ki...

Pınar sen bööööleee sofradan sofraya gezerek nasıl kilo almıyosun yaaa:((((
ben yuvarlanıcam nerdeyse hehe..
Bu arada cdyi çantamda unutmuşum..Hamilelik unutkanlığı sanırım:P arkasına saklanacak bişeyim var..ama sen buralarda oturuyosan yada geçiyosan haberleşip sana verebilirim yinede..

Berceste dedi ki...

Kabuklarla aram pek hoş olmadığından kumpirde kaldı benim de gözüm ama gene de köz kokusunu tercih etmek lazım, her taş yerinde ağır :P
Bekliyoruz tarifi gözlerimiz yollarda...

gülriz dedi ki...

Pınarcığım sen iyi alıştın her cumartesi bir yerlere gitmeye, kıskandım valla :)))) Bu arada kumpirin tarifini bekliyorum hasretle. Öpüyorum yanaklarından; kocaman sevgiler...

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Fidaneli,
pasta simlerini arkadaşım Gaziantep'den almış, Eminönünde bulabilirsin belki, ya da Bakeshop'larda..

Asya selam:)
akşam hafif beslenerek kilo almıyorum:)Şişli'ye yolum düşerse arıycam seni, cd yi merak ettim:)
sevgiler
Bocuruk, Berceste, benim için de köz kokusu olan patates kabuğu makbuldur, o kabuğu kazımak da keyif:)

Adsız dedi ki...

Hepsi birbirinden harika ellerinize saglik.........

Adsız dedi ki...

hepsi birbrinden harika ellerinize saglik............

Adsız dedi ki...

pınarcım yemeklerin çok ghüzel we benim adımda pınar