4 Ağustos 2007

KEVGİR : AYLIK E-DERGİ

Aylık yemek e-dergisi KEVGİR ilk sayısı ile karşınızda...
Sevgili Esra ve Zerrin'in hazırladığı e-dergiye ben de Çay Saati Önerileri ile katılıyorum. "Mutfak Aşığı" adlı yazımla bu dergide yer almaktan çok mutluyum:)
Kevgir'de neler mi var?

İÇİNDEKİLER:
1- Kevgire Başlarken
2- Bu Ay Neler Yapmalı?
3- Küba Mutfağından Tatlılar
4- Selin ÇAĞLAYAN'LA Tarifler
5- Siz de Diyet Yapanlardan mısınız?
6- Patlıcan (Ayın Sebzesi)
7- Çay Saati Önerileri
8- Temmuz Etkinliğinden Kevgirimizde Kalanlar
9- Kullandım, Kullanıyorum, Memnunum

5 yorum:

Müge Hüner dedi ki...

ay,sekerim, ben dergiyi okudum, kendi kendime diyorumki,bu resim bana çok tanıdık geliyor, nerde gördüm acaba? sonra yazıyı da okudum ne kadar edebi bir dille yazılmış süper dedim ve kapattım sayfayı.Şimdi birde ne göreyim, meğer o senmişsin.İsme bakmamışım ben,yada isim sonradanmı ekledi acaba? Hayırlı olsun canım arkadasım, çok güzel bir çalışma olmuş, altın kızlar olarak komple yazar olduk valla.Tebrikler yürekten.

Adsız dedi ki...

pınarcığım; bir tesadüf eseri siteni keşfettim.iyikide keşfetmişim. birbirinden güzel ve emininki çok leziz tarifleri öyle içten,sıcak bir dille anlatıyorsunki insan ayrılamıyor bilgisayarın başından.bundan sonra sıkı bir takipçin oldu :)
özlem

umran dedi ki...

hadi hayirli olsun pinar'cigim.
Pikniginizde cok guzel gecmis kiskandim sizleri goremedigim icin.
Sevgiler arizonadan

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Bakalım diğer sayılar nasıl olacak, yazı yazmak çok keyifli... Devletsah ve Zerrin iyi ki bizi bu işe bulaştırmışlar:)
Altın kızlar olarak bir dergi de biz mi çıkarsak:)

Merhaba Özlem
yorumun ile ne kadar mutlu oldum anlatamam:) Bloga yazarken gerçekten bir günlüğe yazar gibi yazıyorum ve böylece içten oluyor sanırım:)
Takipçime kucak dolusu sevgiler

Merhaba Ümran,
pikniğimizde sen de olsaydın, devamı olacak bu pikniklerin, senin Türkiye'ye geliş tarihine ayarlayabiliriz bir dahakine, sen yeter ki önceden haber ver Türkiye geliş zamanını
sevgiler İstanbul'dan

Selen dedi ki...

Pınarcım,
Altın kızlar dergisinde ben de varım değil mi? :) ay dergikolik oldum. Canım benim yazın çok hoş olmuş. Zaten senin kakaolu kekini sayfanda görünce de çok beğenmiştim. Harikasın
Öpüyorum