18 Şubat 2013

Evde Nane Yapımı

Evinizde nane yetiştirmek ister misiniz?

Bu iş çok kolay ilk iş pazardan bir demet nane alıyorsunuz. Yapraklarını ayırıp sadece saplarını bırakıyorsunuz. Bu sapları saksınıza ekiyorsunuz. Kalan yaprakları da kendinize bir güzel çay demliyorsunuz. Bol şekerli tüketmenizi tavsiye ederim. Strasbourg da Faslıların işlettiği kafede böyle ikram ediliyordu ve masadaki herkes nane çayı içiyordu. Nanelerinizin tez zamanda çıkması dileğiyle son iki not iletiyorum. Toprağınızın havalı bir toprak olmasına dikkat edin. İlk dikim sonrası can suyunuzu vermeyi ihmal etmeyin.









4 yorum:

Gisi Tasarım dedi ki...

O kadar çok imreniyorum ki, saksıda bu güzellikleri yetiştirebilenlere.
Neden bilmiyorum ama bir türlü cesaretim yok.
Ama senden aldığım cesaretle, bende denemek istiyorum inşaAllah :)
Çok teşekkürler bu güzel paylaşım için Pınar.
Sevgilerimle...

Elifim uyurken dedi ki...

annem hala böyle yetiştiriyor nanelerini.
oldukça da başarılı ..

annesiningülü dedi ki...

aslında en güzeli kendimiz yetiştirmek, yapacağım

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Yıllar önce bir saksıya dikmiştik nane. Biz o saksıdan bir türlü naneleri defedemedik:) nane o kadar dayanıklı ve inatçı yani. Evde hazır taze nane olması çok güzel. Yapraklarından yaptığımız çayı çok seviyoruz şekerli tüketince.