4 Aralık 2007

YENİ BİRŞEYLER SÖYLEMEK LAZIM...

Az önce yatmaya giderken içim içimi kemirdi, aklımdan geçen cümleleri buraya aktarmaz isem olmayacağını, uyuyamayacağımı anladım. Çok ara verdik, özletmeyelim dedik ve biz geldik.
Can büyüyor, artık küçülen kıyafetlerini kaldırıyorum. Kimilerini bir kez giydi, kimlerini hiç giyemedi. Bugün bizi ziyarete gelen arkadaşım, "Ben büyük şeyler aldım, henüz giyemeyecek sanırım" dedi. Ben de en iyisini yapmışsın dedim. O gidince giydirip bir bakayım dedim, büyük gelmek ne kelime biraz daha geçse giyemeyecekdi.
Sonra birden çekmecede büyüyünce giyer diye beklettiğim diğer giysileri geldi aklıma, tek tek giydirip çıkarmaya başlayınca farkettim ki kimilerini giydirmekte geç kalmışım. Kimilerinin ise vakti gelmiş. Babasının aldığı bu tişörtün mesela... Bu tişörtün vaktini geçirseydik azarı işitirdik babadan. Haklı çünkü bir hevesle ebay'den bulup almıştı.
Dün bütün gün, Can'dan kalan vakitte pastacılık dergi ve kitaplarımı karıştırdım durdum, bugün gelecek arkadaşıma yapmak üzere. Ama akşamın sonunda pes ettim ve Can uyuduktan sonra bildiğim pratik tarifleri uygulamaya karar verdim. Hafif bir moral bozukluğu yarattı bu bende. Bütün gün boş yere bakınıp durduğum, o vakti daha iyi değerlendiremediğim için. Farklı birşey yapmakta ki amacım fotoğraflayıp sizlerle de paylaşmaktı ama olmadı, bir başka sefere artık...

Pazar günü eşimle esaslı bir temizliğe giriştik. Aldığımız halı yıkama makinesi meğer yerleri de güzelce siliyormuş. Cam, fayans gibi yüzeyleri de gayet iyi ve pratik bir şekilde temizlediğini görünce epey sevindim. Uzun zamandır alınamayan toz alma işine giriştim ayrıca. Ama hala çok fazla dip bucak var. Gündüzleri gözüm takılmayacak bir süre sağa sola... Küçük bir de ev düzeni değişikliği yaptık. Bunun sonunda Pazar günü dışarı çıkma planı suya düştü. Neyse ki cumartesi günü Haliç kıyısına çıkıp parkta yürüyüş yapmıştık. Akşama da Azra arkadaşını görmeye gittik Can'ın. Azra'mız 20 günlük daha...
Can'ın hala uykuları düzenli değil, gece uyku düzeni çoktan oluştu ama halen kaçta yatacağı belirsiz. Dün banyosundan sonra 6.30 da babasının omzunda uyudu. Bugün ise saat 10'a geliyordu. Beşiğinin başında bekleyip sallamak gerekiyor uyanır gibi olduğunda. Babası keşfetti bunu da. İyi mi yoksa kötü mü yapıyoruz sallamaya alıştırmakla bilemiyorum. İlerde bu durum bizi zorlayacak gibi... Gündüzleri ise aynı durum geçerli. Bazen bir kez uyuyor, bazen sadece memede kestiriyor çok kısa sürelerle. Bugün uyanır gibi olduğunda sallamak süretiyle 2 saat kadar uyutabildim gündüz...

Şu an dışarda çok güzel yağmur yağıyor. En güzeli ise cadde lambalarının altından geçen yağmur damlalarını seyretmek. Daha da güzeli kar yağarken seyretmektir aslında. Daha ağır olur, ışığın altında daha uzun vakit geçirir her bir kar tanesi, damlalar kadar aceleleri yoktur onların.

Evet sanırım artık yatabilirim. Yeni bir yazı eklemeden içim rahat etmeyecekti. Bu bana biraz uykusuzluğa malolacak ama buna değer diye düşünüyorum. Bu satırları okuyacak sizleri düşünüp mutlu oluyorum. Buna değiyor işte. Paylaşmaya çok kötü alıştırdınız beni:) Blog arkadaşlarımı takip etmeden de duramıyorum. Yemek bloglarına bir de anne blogları eklendi. İşim arttı. Daha hızlı okuma tekniklerini gözden geçirmekte fayda var.

Sadece bilgisayar ekranı dışından da okumaya devam ediyorum. Aylık bebek dergileri, GEO ve Sofra dergisi var. Bunun yanında Orhan Pamuk'un "İstanbul "adlı kitabı var. Roman olmadığı için başlamamıştım. Ama bugüne kadar bekletmekle geç kalmışım dediğim bir kitap oldu. Anılarını çok güzel aktarmış. İstanbul'a farklı bir şekilde bağlıyor kitap sizi.

Can artık pek fırsat vermiyor gündüzleri okumaya... Daha fazla oyun ve ilgi istiyor. Yanında olmamdan ve onun agularını tekrar etmemden hoşlanıyor.

Ne diyordum evet sanırım artık yatabilirim:)

18 yorum:

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Bende sayfanda yeni yazılar ve resimler görünce heyecanlanıyorum.Canın bacaklarına bayıldım,benim yerime mıncıklayıver...Modelliğe şimdiden başladı sanıyorum:p Sevgiler..

Adsız dedi ki...

ya yerim ben senin bu tombiş oğlunu.her karede daha da yakışıklı oluyo bu kerata, sakın bizi yazılarından mahrum bırakma, ben zevkle okuyorum can'la maceralarınızı.CAN'ın her yerini mıncıklayarak kocaman öpüyorum. bu arada cicileri de çok yakışmış, maşallah... sevgiyle kalın.

Bocuruk dedi ki...

İlk fotoğrafa bakınca yoksa Can da parmak mı emiyor diye düşündüm. Ama öyle olsaydı bahsederdin. Benim minik hala geceleri emiyor parmağını. Damak yapısı bozuldu bu nedenle. Ne yaptıysak vazgeçiremedik. Bakalım nasıl halledeceğiz. Uykusuz kaldığına üzüldüm ama senden haber aldığıma sevindim. Can çok büyümüş maşaallah. Giysileri de çok güzel. Öp onu annesi, kokla yerime:)) Maşaallah demeyi unutmayalım! 41 kere maşaallah.
Sevgilerimle...

Müge Hüner dedi ki...

Allahım, Allahım, yerim ben o astrorobotu!!! Robotum benim!
Yaaa 41 kere, maşallah maşallah, basketçi mi olacak bu oğlan ne?
Boy bos endam, kocaman maşallah.
Özellikle beyaz tişörtlü resmi çok çirkin:)))
Yapıştım ekrana sinek gibi:))
Ya Pınar iyi ki paylaşmışsın, biraz az uyudun ama inan değdi:))

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Ay Pınar'cım koca adam olmuş Can'ımız harika paylaşımlarla içimizi ısıtmışsın. Sahiden ne çabuk büyüyorlar değil mi :))
Sevgiler
Koklarım Can'ı ;))

Adsız dedi ki...

pınarcım sızı takıp etmeyı cok sevıyorum.anlatıyorsun herseyı ve bebegın resımlerını gorunce ogluma bıran once kavusmak ıstıyorum.cok sekersınız masallah.
bende takıp etmek ısterım anne bloglarını bıldıklerını yazarsan sevınırım.opuyorum allaha emanet olun.

Adsız dedi ki...

pınarcım sızı takıp etmeyı cok sevıyorum.anlatıyorsun herseyı ve bebegın resımlerını gorunce ogluma bıran once kavusmak ıstıyorum.cok sekersınız masallah.
bende takıp etmek ısterım anne bloglarını bıldıklerını yazarsan sevınırım.opuyorum allaha emanet olun.

Yasemin dedi ki...

ayyy kiz bu ne kadar cabuk buyuyor! ay benimki dha dogmak bilmedi seninki kocaman adam oldu :) canim benim! sen yine herseye yetisiosun vallahi bravo bakalim ben halt yicem :D optum ikinizideeee....

Adsız dedi ki...

püüü püüüü püüüüü ! Maşallah Can'ımıza...Tüm ilk annelerin şüphesiz derdi bu güyüm meselesi..Ben hala çekiyorum..

Herkes uyarıyor büyük beden al uzun süre giysin diye ama Arda'mı kendinden büyük kıyafetler içinde palyaço gibi görmek istemiyorum :)

Allah cüzdanlarımıza zeval vermesin :)

Öpüyorum ikinizide

Bocuruk dedi ki...

Pınarcım, ben bu yazına yorum bırakmıştım ama:( Can çok büyümüş maşaallah. Giysileri de çok güzel. Sağlıkla giysin. İlk fotoğrafa baktığımda parmağını mı emiyor yoksa benim miniğim gibi diye düşündüm ama sen hiç bahsetmediğin için değil herhalde dedim. Bizimki hala geceleri emiyor. Nasıl bıraktıracağız bakalım:)
Sevgilerimle...

Punto dedi ki...

Can artık Punto dedesinin elini öpecek yaşa gelmiş bile. Allah nazardan saklasın. Öpüyorum torunumu.

Beyhan dedi ki...

Bütün fotoğraflarına bakıyorum Can'ın.Nasıl keyifleniyorum anlatamam:)Çok güzel bir bebek maşallah.Hem de bayağı büyüdü,Allah nazarlardan korusun.
Öpüyorum o güzel yanakları.

Selcen Şenocak dedi ki...

Maşallah çok büyümüş.
Benimde oğluma giydiremediğim kıyafetleri oldu ne zaman büyüyorlar yetişemiyorsun sık sık denemek gerek:)
Çok güzel maşallah, bir kaç yıldır gördüğüm bebekler hep babaya benziyor:( ne şanslısın bak sen şu Can'a aynı anneciği:)
İyiki yatmadan yazdın Canı görmek ve yazını okumak çok güzel.
Sevgiler...

sultan sönmez dedi ki...

Maşallah Pınar Hanım Can Beyimiz kocaman olmuş zaman çabuk geçiyor ama geçerkende anneleri yıpratıyor...Bizim kız 14 aylık oldu ama hala geceleri uymuyor:(
Sizi ve Canı öpüyorum
byeeee

sultan sönmez dedi ki...

Maşallah Pınar Hanım Can Beyimiz kocaman olmuş zaman çabuk geçiyor ama geçerkende anneleri yıpratıyor...Bizim kız 14 aylık oldu ama hala geceleri uymuyor:(
Sizi ve Canı öpüyorum
byeeee

Pasta Cafe dedi ki...

Maşallah çok tatlı bir oğlun var. Kocaman olmuş :)))
Sevgiler...

Ayça dedi ki...

merhaba
az önce blogunuzu keşfettim ve çok sevindim çünkü aynı gün doğum yapmışız. benim de bir oğlum var. blogunuzu müsait olduğum her gün ziyaret edicem daha önceki yazılarınızı da okuyacağım. oğlunuzu ve sizi öpüyorum hoşçakalın

Berceste dedi ki...

Ben var ya ben, o bacakları, kolları... Acil uçak bileti bulmam lazım bu adamı yemek için :) 41 kere maşallah ona. Seni bizden çaldı ama değdi de :) Öptüm kocaman!