17 Mayıs 2011

GERİYE SAYIM 6.HAFTA- EN GÜZEL HEDİYELER...

İlkti benim için 2011 senesinin anneler günü...
İlk hediyemi aldım doğrudan esas şahsın kendisinden:)
İlk anneler günü kutlama sözlerini dinledim onun bal ağzından...


IMG_3633IMG_3634

O kadar mutlulukla ve hevesle verdi ki o hediyelerini, hediyelere mi sevinsem mutlu olsam onun bu heyecanına mutluluğuna mı bilemedim. Hepsine birden mutlu oldum...

IMG_3628

"Anne hadi aç aç aç" diyorsun, mavi küpeleri seçtiğini anlatıyorsun.
Onları hep takmamı istiyor, ben taktıkça mutlu oluyorsun...

IMG_3638
IMG_3639

Can'ımsın...
Benim en güzel hediyem sensin bilir misin şu hayatta?

Not: Can'ın bu güzel hediyeleri hazırlamasına vesile olan yardım eden öğretmenlerine gönülden teşekkürler...

4 yorum:

ÇokBilmiş dedi ki...

Hamile de değilim ama tutamadım işte kendimi, gözlerim doldu birden :)
Canım benim ya, kendisi mi seçmiş mavi küpeleri? O küpeleri seçen elleri dert görmesin ömrü boyunca...

beylikdüzünde dedi ki...

Harika bir blogcusunuz.Başarılar dilerim.

nazife dedi ki...

Pınarcığım hamilelik haberine çok sevindim zaten pek bişey de kalmamış Allah sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah.bu arada ben de 4 aylık hamileyim biraz kötü geçse de idare ediyoruz işte...bloglardan felan iyice kopmuştum zaten şu sıralar döndüm...hep takipteyim sevgiyle.Kastamonudan Nazife

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Pınar,
evet kendisi seçmiş, senin de az kaldı, bu tatlı sözleri dinleyeceğin hediyelerini alacağın günler yakın...
Beylikdüzünde teşekkürler yorumun için.

Nazife, ne güzel bir haber bu. Çok uzun zaman oldu senden haber almayalı.
Ben de seni takipte olacağım.
Son 5 hafta yazımızı yayınlayacağım birazdan:) 3-5 gün sonra ise son 4 haftayı...
zaman çok çabuk geçiyor.
4.aydan sonra çok rahatlayacaksın inşallah. Sıkıntılı 4 ayı geçirmişsin.
sevgilerimle