15 Nisan 2010

HAVUZDAYIZ...

Sonunda sıra geldi Can’ın Havuz&Hamam yazısına…
Uzun zamandır çekmek istediğim fotoğrafları geçen hafta sonu çekebildim. Yaklaşık 4 aydır süren havuz aktivititelerinde Can önce başını suyun içine sokmayı, nefesini tutmayı ve ayak çırpmayı öğrendi. Biraz zaman geçtikten sonra da kolluksuz makarna ile yüzmeye geçecekler. Çoğunlukla baba oğlun bu havuz&hamam sefasına katılamıyorum, katıldığımda ise bazen akşam saatine denk geliyor, bazen de hava kapalı oluyor havuza yeterli ışık gelmiyor penceremizden… Ya da makineyi almamış oluyorum.
Bu Pazar günü ışığımız da tamdı, makinemiz de hazırdı işte havuzda geçen vakitler…

Önce kolluklarımızı takıp şişirelim
Önce birini...

Kimden KLUBEM

Sonra diğerini


Kimden KLUBEM


Biraz daha uğraşalım, biraz gayretle olacak gibi...

Kimden KLUBEM

Gözlüklerimizi de takıp başlayalım yüzmeye, kolay değil büyük çaba ve efor sarfetmesi gerekiyor. Pek de hoşlaşmıyor bu durumdan maalesef. Söylene söylene yüzüyor:)

Kimden KLUBEM


Dinlenme vakti… Havuzdan çıkış...

Kimden KLUBEM

Sonra tekrar dönüş... Oyun kısmı başladı…

Kimden KLUBEM

Havuzdan çıkış, havluya sarılış…

Kimden KLUBEM

Dinlenmenin ardından yeniden enerjimiz toplanmış:)

Kimden KLUBEM

Su görmüş ayaklar buruş buruş...


Kimden KLUBEM

Havuzdan, hamama geçiyorlar sonrasında...

4 aydır Can banyolarını hamam da yapar oldu... Hamam çıkışında pespembe yanaklarla çıkıyor:) Sıcacık oluyor. Mis gibi de kokuyor:) Babamıza ne kadar teşekkür etsem az bunun için:)

3 yorum:

özlem dedi ki...

Benim oğlum da elleri ve ayakları buruştuğu zaman banyodan çıkmaya ikna oluyor. Can'ı hangi havuza götürdüğünüzü öğrenebilir miyim? Bu arada çok tatlı ve güzel bir çocuk Can. Maaşallah.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Özlem
Sheraton otelinin havuzuna gidiyoruz. Büyük bir havuz değil, çocuk havuzu da var ayrıca... Şu an için ihtiyacı da yok zaten, büyüyünce olimpik havuza geçeriz inşallah:)
çok teşekkür ederim...

Mutfak Havlusu dedi ki...

Ufaklığın resmini eklediğinizden beri her bir resmini takip ettim.evet blogunuz takibimdeydi ama ne yalan söyliyeyim ufaklık başka:)
Ama inanın siz her eklediğinizde ben ekrana böyleee bakıyorum ve bir yandan da korkuyorum.Ya çocuğa nazar değerse?Aman çok dikkat edin ben böyle dikkatle bakarken kem gözlere gelmesin hiçbir zaman inşAllah!
İnanın oğlunuz çok güzel ve tatlı bir çocuk..