14 Mayıs 2007

Bir Anneler Günü...


Her zamankinden biraz daha farklı duygularla kutladığım bir anneler günü idi benim için. Bir gün önce yorucu bir gün geçirdikten sonra bebişimin hareketlerini hissedemediyince gelen can sıkıntısı, ertesi gün yapılan mükellef kahvaltı sonrasında tekrar hareketlerini hissedince gelen mutluluk...
Annelik böyle bir şey sanırım. Mutluluğun yavrusuna koşullanması... Onun iyiliği ile sevinmek, dertleriyle telaşlanıp üzülmek... Ta ki ömrünün sonuna kadar.
Zor bir işe giriştin be Pınar...

Tüm Annelerin ve Anne adaylarının anneler günü kutlu olsun...
Anneler günü için yapılanlar, edilenler pek yakında bu yazıya ek olacaktır.

6 yorum:

Bocuruk dedi ki...

Pınar'cığım,
Aynı telaşı ben de miniğimde yaşadım. Çünkü iş yerinde çok yoğun günler yaşadım hamileliğimde. Çok yorulduğumda hareketlerini hissetmeyip doktoruma koşmuştum. Yani oluyor böyle şeyler ama yine de dikkati elden bırakmamak lazım. Zaten biliyorsundur ama yüksek yerlere uzanma sakın. Bir de özellikle son ay araba kullanma olur mu?
Anneler günün tekrar kutlu olsun canım:)
Sevgilerimle...

canan kufer dedi ki...

pinarcigim,
bunlar daha baslangici, o kipirtilar, tekmeler. onlar gelmeyince tedirginlikler...annelik gercekten bambaska bir duygu. senin yazini okuyunca kendimi hatirladim, hic unutmuyorum 6. agustoz 2004 günü stockholm'de ilk kipirtilarini hissettim ve babasi da sahit olmustu. zor ama dünyanin en güzel isi...

öpüyoruz,

canan ve sera-mina

Adsız dedi ki...

Pınarcığım,
Ne kadar doğru söylemişsin, sanırım annelik tamamen çocuğunun mutluluğuna endeksli bir yaşam ve evet gerçekten zor bir iş!
Ama sen altından çok güzel bir şekilde kalkacaksın eminim.Darısı başıma inşallah.
ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN.
Benim gözümde sen bir annesin artık.

Berceste dedi ki...

Bütün dünyada kadınlar bunu yapabiliyorlarsa zor değil, zevkli olmalı Pınar!

Annemde uzakta anneler gününü yaşamak benim için zor oldu ama bu doğru bak!

SeMa dedi ki...

merhabalr ben sema sitenizi uzun zamnadr takip ediyorum.inşallh senye anneler gününde bebeğin yanında olucak ve bizmle yine duygularını paylaşrsn.bende bir blog yaptm www.ssema.blogspot.com

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Bocuruk
yükseklere uzanma diye hep söylüyorlar ama mecbur kalıp uzanıyorum evde ki herşey boyumuzun hizasında değil ki, özellikle mutfakta...
Araba kullanabileceğimi zannetmiyorum zaten, işyerimin yakınındaki yollar kazılmış durumda ve hoplaya zıplaya yan yollardan geliyorum. Bu şekilde olursa erkenden izin almam gerekecek.
sevgiler

Merhaba Canan,
hareketlerini hissetmek o kadar güzel ki:) babası her seferinde denk gelmiyor, bir kaç kere denk gelebildi sadece, bizimki babası gelince susuyo sanki:) şu an bu yazıyı yazarken de oynuyo, hissetti saki kendinden bahsettiğimizi:)
Merhaba Müge
darısı senin başına... Daha şimdiden telaşlandırıp mutlu ediyor beni, annelik başladı bile:)
Merhaba Berceste,
anneler gününü bende uzakta geçirdim annemden, ama onun uzakta da olsa iyi olduğunu bilmek beni avutmaya yetti de arttı bile.. Yeter ki sağlıkları huzurları yerinde olsun.
Merhaba Sema,
siteni ilk fırsatta ziyaret ediyorum. Hayırlı olsun yeni sayfan..
sevgiler