12 Ekim 2012

DOĞUMGÜNÜ PARTİLERİ İÇİN EĞLENCELİ FİKİRLER


Bazı insanlar şanslı doğuyorJ Biri de eşim sanırım.
Doğumgünü yıllar boyu hiç sektirilmeden kutlanır. Hem de öyle ufak çapta değil, maaile toplanılarak.
Abisi ya da eşi olarak ben deniz aynı şansa sahip değiliz meselaJ Lakin bu sene kaderimi kendi ellerimle değiştirdim ve İpek’in doğumgünü partisine ortak çıktım aynı ay içinde doğmuş olmaktan sebepJ

5 yıl önce karnım burnumda, Can’ın doğumuna 3 gün kala yine kutlamıştık eşimin doğumgününü… Hiç sekmedi… Yalnız artık bu doğumgünü işine renk katmak gerekiyordu.

Geçtiğimiz 2 sene kutlamayacağız bu sene artık sadece Can’ınkini kutlayacağız deyip sürprizler yaptık, kutladık. Filmlerde olanı gerçek yapmaya çalıştım. Eve geldiğinde salona saklanmış misafirler,
Dışarıda bir kafeye iş çıkışı geldiğinde bekleyen aynı kalabalıkJ
Artık bu duruma da alışılmıştı.

Bu sene kutlanacağını söyledim ancak içeriğini bilmiyordu. Ben gizliden hazırlıklarımı yürüttümJ

Ona özel bir sürpriz hazırladım.

“Armağan’ın ne kadar tanıyorsunuz” anketi düzenledim. Onun resminin olduğu bir fonda soruları sordumJ
1-DSC03772

Hepsini doğru bileni ise ödül bekliyordu…
20 küsur misafir arasından 3 kişi tüm soruları da doğru yanıtladı. Diğer iki kişi abisi ve babası olup aileden olunca ödülü 3. kişi olan arkadaşına vermeye karar verdikJ

Anket kâğıtlarının arkasına ise de Armağan’ı üç kelimeyle tanımlamalarını istedim. 

Aynısını Can için yapmadım. Onun süprizi hediyesiydi, ayrılırken herkes ağacından yaş kurabiyesini alarak ayrıldı…

Ama keşke daha çok yarışma organize etseymişim dedim. Bir tane olması bana yetmediJ
Zira bu tür yarışmalar heyecan ve dolayısıyla keyif katıyor partilere…

Bir sonraki parti davetimde bu alternatifleri ve ödüllerini çoğaltmaya karar verdimJ

Aklımda bir sürü fikir dolanıp duruyor şimdiJ


3 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

MUtlu yıllarr....

Sevgiler,
Evren

Gisi Tasarım dedi ki...

Allah ağzınızın tadını hiç bozmasın.

Sevgilerimle...

Gulcin dedi ki...

Ne guzel bir fikir :) Nice guzel kutlamalariniz olsun beraber