7 Mayıs 2012

EMİRGAN PARKI & FLORYA PARKI


Gezi yazılarına bir hayli ara vermiş olduk, isteğimiz gerçek oldu ama şu yazıyı da yazmadan Nisan ayını kapatmak istemedim.

İlkbaharda Emirgan Korusu…

Laleler artık son demlerini yaşarken, bu demleri kaçırmamak, bu güzel mekanı ziyaret etmek gerek…

Biz bu demin en lezzetli olduğu vakitte, laleler daha yeni çıkmış iken oradaydık…

1-IMG_3918-001
Güzel bir kahvaltı ile başladı açık havada…
Simitlerimizden bir parça da sincap kardeşe verdik.
2-IMG_3857
Geldi yanımıza kadar, aldı gitti, kargalardan kurtarmaya çalıştı simitçiğini… Biz bu çabayı izledik sadece…
1-IMG_3860-001
Sincap kardeş bu güne çok anlam kattın sen…

Sonrasında ise henüz yeni açmış ve hiçbir bozulmaya uğramamış laleler vardı… Seyri güzeldi…

1-IMG_39521-IMG_39661-IMG_3968


Ve çocuk parkında atlayıp sıralı lastik salıncağa, çocuk olmak da güzeldiJ Can’ın keyfine eşlik etmek de…
Onun büyüyüpte ortak noktalarımızın çoğaldığını birlikte eğlenmenin güzelliğine şahit olmak da…
1-IMG_43131-IMG_4308-001

Bir de Florya’da ki parka gitmek lazım… Her iki mekana da sabahın erken saatlerinde gitmek gerek…

1-IMG_47811-IMG_4745 1-IMG_47401-IMG_4695
Florya ise ağaca tırmanmanın yad edildiği mekan oldu bize… Can ilk kez ağaca tırmandı sanırım, annesinin desteğiyle de olsa ilkti…

1-IMG_4737

1-IMG_4739

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Emirgan ne de güzellll:)
en kısa zamanda gitmek istiyorum, ..

irem dedi ki...

Laleler bitmeden ben de çok gitmek istiyorum. Ama işten güçten vakit bulabilecek miyiz bakalım? Bir de o kadar uzak ki bana emirgan :) Geçen hafta Rembrandt sergisine gidebildim neyse ki!

Zeynep'in Evi dedi ki...

Ben emirganı çok özledimm.. istanbulu değil ama emirganı:)

Süreyya dedi ki...

Sabah sabah içim açıldı valla,resimler çok güzel,laleler özellikle..oğlunuz da çok tatlı maşallah :) sevgiler..

sirinanne dedi ki...

Çok güzel fotograflar bunlar..

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

mimledim sizi :))

http://icimdekiekip.blogspot.com/2012/05/hakkmdaki-7-gercek.html